Feestelijke afsluiting Start ’s Tof Woerden

25 januari zal de afsluiting van het project Start ’s Tof plaatsvinden.

Met de deelnemers en een select groepje van genodigden, zullen we onder het genot van een hapje en een drankje het project Start S’tof Woerden feestelijk afsluiten. Ook willen we alle mensen die zich hebben ingezet voor dit project bedanken voor hun deelname en de mogelijkheden die zij ons en de deelnemers hebben geboden. De mooie verhalen van lokale ondernemers hebben de deelnemers gestimuleerd en gemotiveerd om met volle kracht en energie weer aan de slag te gaan.

Een aantal deelnemers beginnen een eigen bedrijf, andere hebben een baan, of zijn enthousiast aan het solliciteren.Het belangrijkste is echter dat de deelnemers geleerd hebben om het heft in eigen handen te nemen, dat zij zelf degene zijn die hun leven vorm geven, kunnen sturen en daar verantwoordelijk voor zijn.

Het maximale uit je leven halen is het devies en dat is tijdens het project meerdere malen naar voren gekomen.

Tijdens de terugkomdagen vertelden ondernemers hun persoonlijke verhaal. Dit verhaal was per persoon uniek, maar er waren ook veel overeenkomsten. De deelnemers waren enthousiast en hebben veel aan deze mooie verhalen gehad.

Dus nogmaals bedankt:

voor jullie tijd, inzet en gastvrijheid.

Ook willen wij natuurlijk Will Stoof en Tessa Oranje van Fermwerk en Gerard Kraaijkamp van de gemeente bedanken voor hun inzet en enthousiasme.

Het project Start ’s Tof Woerden is mede mogelijk gemaakt door:

Ferm Werk
Fermwerk heeft een positieve bijdrage geleverd aan Start S’tof.

gemeente-woerden
Start S’tof is mogelijk gemaakt door gemeente Woerden.

De afsluiting zal plaatsvinden bij Synergos te Woerden.